sobota, 25 lutego 2012

wiosenne porządki ?


Ach wzięło mnie od rana...chyba powyganiam zimowe koty :) Chłopaki będą stękać ale może ich wciągnę we "wczesnowiosenne odkurzenie zaległości zimowych."
 Nie mogę przestać myśleć o pokoju Szymona. Tak bardzo  już chcę go zrobić...wizje czasem nie pozwalają mi zasnąć.:) Zakupiłam stare auta na nowy wystój i zbieram dalej podobne...krata myślą przewodnią i dużo ciepła , piasek na ścianach ...ech dobra bo się rozpisze z pewnością przed urodzinami Szymka pokój muszę zrobić. Czuję jak wiosenny duch we mnie wstąpił. 
ale odnośnie odkurzania może dzisiaj pokażę jakieś moje dawne decoupage ... skrzyneczka "hortensja" śliczny motyw. Powędrowała do Pani z przedszkola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...