środa, 23 maja 2012

czekając na deszcz

Czekając na deszcz coś już tworzę...Zrobiłam zdjęcie kwiatu kaliny, jakiż to piękny krzew. Na razie mam kilka kulek ale za parę lat mam nadzieję obsypie się białością tych cudownych kwiatów. Kiedy zaczynają dochodzić  do pełni są lekko seledynowe a potem białe... Cudowny kolor
 "Jeżeli będziesz żył wedle swojej natury, nigdy nie będziesz biedny; jeżeli wedle ludzkich mniemań — nigdy nie będziesz bogaty." Epikur

Wyszperana skrzyneczka , którą robiłam dla Kubusia ale popełniłam błąd . Chciałam wypróbować białej bejcy. okazało się ,że ona strasznie śmierdzi. Zlekceważyłam to i dokończyłam skrzynkę myśląc ,ze wywietrzeje. Niestety śmierdzi do tej pory jakimś grzybobójczym składnikiem. Już białą bejcą nic nie pomaluje....
więc skrzyneczka stoi sobie i stoi i brzydko pachnie ...

1 komentarz:

  1. Jednak jest piękna z cudownym motywem... To papier specjalny, wydruk?

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...