czwartek, 17 maja 2012

Pogoda zniechęca

Pogoda zniechęca wszystkich wokół do życia. Chmury zeszły do połowy gór, więc te jeszcze w pierzynie śpią...a my tu marzniemy ! Wiosno wróć ! !
Nie mniej jednak w mojej głowie wiosna wciąż trwa. Poza zleceniami mam jeszcze tyle pomysłów ,że nie wiem od czego zacząć. Najbardziej jednak nie mogę się doczekać , by Szymka pokój już zacząć robić. Nazbierałam starych aut, dziadzio Ladik przywiózł piękny stary statek..piękny globus od Mirki z Belgii... więc, kiedy już pomalujemy pokój i zacznę go wykańczać tym co nagromadziłam to będzie cudny ! Tymczasem...
dzisiaj kolejna odsłona prezentów dla dziewczyn z Ostrowca. Skrzyneczka i notesik dla Weroniki.
                            SELEDYNOWA BASŃ 
Może jeszcze coś ze starszych prac sprzed roku  : buteleczka dla Majki  

                               owoce jesieni

                                             coś mądrego wczoraj przeczytałam :
"Każdy jest geniuszem. Ale jeśli zaczniesz oceniać rybę pod względem jej zdolności wspinania się na drzewa, to przez całe życie będzie myślała, że jest głupia." A. Einstein  

1 komentarz:

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...