środa, 20 czerwca 2012

a pot leje się z czoła

A leje się pot ,bo upały dokuczają. Nawet Szymko nie chce do przedszkola chodzić tylko w swoim basenie by siedział. Krzyś w korkach z pracy wraca więc mu współczuję.
A i ze mnie pot się lał by zdążyć z albumem i zdążyłam. Kurier wczoraj zabrał teraz czekam na opinię. Wtedy to, za pozwoleniem oczywiście pokaże go na blogu.
Tymczasem skoro tak sobie już scrapuję to pomyslałam, że dlaczego nie, trzeba się w końcu gdzies w świecie udzielić , spróbować, zmierzyć z wyzwaniem. I w zasadzie biorę udział w wyzwaniu Kreatywnego Zakątka tutaj wg tej mapki  


 zrobiłam kartkę  "odlatuję" bo tak naprawdę czuję :)

Tak jak parę dni temu wzięłam pierwszy raz udział candy tak teraz pierwszy raz biorę udział w  
 wyzwaniu. Zobaczymy, w sumie to moje początki więc kiedyś trzeba ...

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka, świetne kolory, pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, słoneczna karteczka
    Dziękuję za udział w naszej zabawie.
    Pozdrawiam
    Kaśka, Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...