piątek, 3 sierpnia 2012

Kolekcjoner czasu

Tak można powiedzieć kiedy ktoś zbiera zegarki, równie piękne hobby.Chciałabym tę kolekcję zobaczyć. Jak narazie tylko uczyniłam dla tej kolekcji skrzyneczkę , która właśnie na prezent jest przeznaczona....Ja swoje skarby zbieram w słoikach a czasu z pewnoscia nie zatrzymam wrecz go roziągam i duszę z niego ile można. Kiedy właśnie o tym mowa...strzeliło mi do głowy wczoraj ,że odnowie skrzynio-komode i stolik w salonie... jakbym nie robiła pokoju Szymka , płotu z Krzysiem i wiele innych...ech niepoprawna jestem.
Mój czas zatrzymuje się tylko w przedmiotach , które robię.
a tutaj księżyc nad Chrobaczą Łąką nie dawał mi wczoraj spać....

2 komentarze:

  1. Alllleeee księżyc!! nic dziwnego, że nie mogłaś spać!
    Skrzyneczka śliczna :)
    Dziękuję za odwiedziny. Komentarze ukazały się trzy.. pewnie z opóźnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!Bardzo dziękuję za odwiedziny i udział w zabawie:)Śliczne zdjęcia,piękne decu:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...