czwartek, 11 października 2012

Poniosło mnie...

takie mam uczucie...bo wiele się działo poza moją "twórczością" i kiedy wczoraj zasiadłam do zamówionej kartki to się nad nią znęcałam:) Ale ostatnie dni były dla mnie gromadą przyjemności i zaskoczeń. Odwiedzili nas przyjaciele z Anglii, spędziliśmy krótki jak dla mnie czas ale taki jak zwykle ciepły i przeplatany lawiną stęsknionych słów.
Wygrałam też Candy kwiatkowe w Studio75...swoim pudełeczkiem  na kwiaty. Hurra!... to przemiłe uczucie ! Mobilizuje do rozwoju i udzielania się w scrapowym świecie.
 Ale oczywiście skrzyneczki wciąż moją pasją są.

Karteczka ta zamówiona na ślub , do tego na życzenie większa,twardsza koperta. Ślub bierze  para muzyków więc motywy muzyczne...
Właściwie to zrobiłam tę kartkę na bazie do albumu. I Chyba mi się to podoba !
Spędziłam trochę czasu na filmikach na YouTube o albumach..te amerykanki ech..co druga to lepsza. Inspirują bardzo. ..





2 komentarze:

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...