poniedziałek, 12 listopada 2012

Lenistwo weekendowe

czasami sprzyja. Nabiera się nowych sił , pomysłów i leniąc się rodzinnie to smakuje o wiele lepiej. By zapomnieć o swoich kłopotach zdrowotnych wyrwałam się z Krzysiem do kina...na Asterixa i Obelixa...uśmiałam się do łez...dubbing z łamanym angielskim i wstawiane słówka angielskie....rozbawiały mnie bardzo ! Choć ja tam lubię inny rodzaj kina to naprawdę się rozerwałam !
 W filmie Cezar po nieudanym najeździe na Brytów powiedział : ' Veni , Vidi i nici ! " hahaha

Miałam pokazać karteczkę dla Dorotki , którą zrobiłam na zamówienie od dziewczyn z pracy.
Wiem już się podobała więc cieszę się ogromnie ! I myślę ,ze odnalazłam swój temat...kartki na bazie albumu ! i to lubię !


 Dorotka lubi serca więc uszyłam  takie pasujące do kartki




  

1 komentarz:

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...