poniedziałek, 17 grudnia 2012

Notes dla kompozytorki

Dzisiaj mogę ujawnić notes dla Pani kompozytor , który zrobiłam już jakiś czas temu.
Pani Jolanta Mórawska pięknie gra i pięknie komponuje...Dla niej został zamówiony notes muzyczny w elegancko -romantycznej oprawie. Przyjemne to było dla mnie wyzwanie !
Musiałam trochę odczekać aż zostanie wręczony i oto mogę go przedstawić: 












                                    A tu muzyka Pani Jolanty Mórawskiej  POLECAM !!!


 Bardzo miło mi jest nowe twarze u siebie gościć ! Ciesze się i również do Was zaglądam !
Miłego dnia ! 

3 komentarze:

  1. Kochana notesik super! taki sentymentalny , ciepły ... na pewno będzie sprzyjał tworzeniu nowych melodii

    OdpowiedzUsuń
  2. NOTESIK JEST CUDNY!!!BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ZAPROSZENIE NA CANDY,ALE OSTATNIO PRZESTAŁAM SIĘ ZAPISYWAĆ,BO KOMPLETNIE NIE MAM SZCZĘŚCIA,A PREZENTY PRZYGOTOWAŁAŚ SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny.
    Ja w ostatnim wyzwaniu w Crafty Individuals otrzymałam wyróżnienie i mogłam wybrać sobie jeden stempelek, wybrałam muzyczny :)
    http://www.craftyindividuals.co.uk/rubber-stamps-c1/elements-a6-plate-multi-stamps-c7/ci-366-musical-notes-art-rubber-stamps-96mm-x-137mm-p223

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...