sobota, 19 stycznia 2013

Tęczowe Rozdanie !



      Tęczowe Rozdanie !
Serdecznie witamy pasjonatki i pasjonatów wszelkiego rodzaju craftu na nietypowym Candy – Zabawie
Tęczowym Candy w siedmiu odsłonach :)


Zabawa polega na odwiedzeniu wszystkich siedmiu blogów z tęczowego banerka ( linki podane niżej) na każdym w tych blogów czeka do rozwiązania rebus. Należy odgadnąć hasło rebus na każdym z blogów i przesłać 7 odpowiedzi na maila teczowecandy@gmail.com

Zasady zabawy :

1.       Udział mogą brać wszystkie osoby aktywnie blogowo ( nie dalej niż miesiąc temu)
2.       Na każdym blogu proszę pozostawić ślad w postaci komentarza . ( tylko nie zdradzajcie rozwiązania , bo będzie po zabawie :) )Miło będzie jeśli np. napiszecie , czy zabawa Wam się podoba?
3.       Na swoim blogu umieszczacie w widocznym miejscu banerek o naszej zabawie-Candy linkując do wybranego przez siebie bloga z tęczowego Teamu
4.       Nie wymagamy dodania do obserwowanych.
5.       Wymagamy jedynie prawidłowych rozwiązań rebusów.
6.       Rozwiązanie rebusa należy posłać na maila do właściciela bloga.
7.       Natomiast wszystkie siedem rozwiązań na zbiorowego maila teczowecandy@gmail.com
8.       Zabawa trwa do 15.02.2013
9.       Wyniki po dwóch, trzech dniach od zakończenia
10.   Nagrodą główną w Zabawie-Candy będzie zestaw kreatywnych przydasiów w kwocie 60
11.   Ponadto każda właścicielka bloga z tęczowej siódemki przeprowadzi osobne losowanie i wynagrodzi jedną osobę niespodzianką – Ale tu pamiętajcie by wysłać hasło do każdej „właścicielki” rebusa !
Tak więc szans na cukierka jest aż 8 !!!  Jedna główna i 7 malutkich  !
      Pytania ? pisz: teczowecandy@gmail.com

                                    Życzymy miłej zabawy przy  rozwiązywaniu rebusów !

Zaczynamy ! 
Oto mój rebus do odgadnięcia:

rozwiązanie na mój mail : frankowyzakatek@wp.pl
BARDZO PROSZĘ PODPISUJCIE SIĘ W MAILACH JAK W KOMENTARZU , BO CZASEM TRUDNO SKOJARZYĆ... MILE WIDZIANY LINK DO WASZEGO BLOGA :)

 za odgadnięcie mojego rebusa wynagrodzę zakładką do książki, cukierkami jak na Candy przystało i stempelkiem "motylki i trawka".






        A to banerek do pobrania , możesz udostępnić ten lub pozostały z sześciu.

 Tutaj kolejne rebusy do rozwiązania :

Miłej zabawy  ! Ola

51 komentarzy:

  1. Super zabawa! Dołączam z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez :D hahahaha, psikusa Ci zrobilam :P super wyszlo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że dzięki Tęczowemu candy trafiłam na Twój blog. Przepiękne, oryginalne prace a także prezentowany rebus! Zostaje na dłużej :) Pozdrawiam i biorę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo Moja Droga ja też się cieszę,że dzięki naszemu tęczowemu rozdaniu się poznałyśmy^^ Dołączam do obserwowanych i wrzucam na listę ulubionych blogów,dzięki temu będę z Tobą na bieżąco^^ Podobają mi się scrapki chociaż sama specjalizuje się w dłubaniu biżuterii^^
    Pozdrawiam Karola^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O, śliczna tu nagroda u Ciebie.
    Oczywiście zgłaszam się i czekam na upragnione wyniki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rebusy,dołączam do zabawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. haha ale super zabawa, oczywiście dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Witam w kolejce :), poproszę rozwiązanie rebusa na maila:)

      Usuń
  9. Zapisuję się również ;) Wspaniała zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, z wszystkich trzech, które już odgadłam ten rebus zajął mi najwięcej czasu (ale ja zawsze jestem do tyłu;p) świetna zabawa, gratuluję pomysłu i zgłaszam się!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :) nazwa maila taka sama jak mojego nicku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zabawa chętnie biorę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa zabawa, taka oryginalna :) i ta cudowna zakładka!
    hasło już na mailu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! Hasło wysłałam na maila. Banerek wkleiłam od Cohenny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zabawa! Przyłączam się z wielką przyjemnością! :) zapraszam do siebie !
    szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo piękny, artystyczny rebus :) - podoba mi się podobnie jak Twój blog i "stworzenia"
    maila z hasłem wysłałam z saligia11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zabawa świetna, rozwiązując rebusy poczułam sie jak w szkole :)
    Rozwiazanie rebusu juz wysłane na maila.
    Pozdrawiam :)
    http://nitusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię właśnie tego typu zabawy, gdzie nie wystarczy tylko wpisać komentarz i czekać na losowanie... Zabawa z wyzwaniem bądź zadaniem daję większą frajdę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. super zabawa przy tym rebusie muszę zatrzymać się na dłużej kurcze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Stempelek super bo jeszcze żadnego nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gram! może mi się przytrafi wylosowanie Twojej uroczej zakładki, stempal i kuszących cukierków :)

    pozdrawiam i z przyjemnoscia ogadam Twój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna zabawa. rozwiązałam wszystkie rebusy

    OdpowiedzUsuń
  25. http://deco-szuflada.blogspot.com/ link na mój blog

    Zgłaszam sie do zabawy

    odpowiedz wysłana na Twój mail

    Pozdrawiam - isza z deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam ustawiam się w kolejce :) Zapraszam nieśmiało także do udziału w moim candy http://lamiacasa24.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-candy.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna zabawa, mail z rozwiązaniem rebusa wysłany

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Olu ! Też jestem po ... tej magicznej liczbie, po której zaczyna się życie. Dołączam do zabawy ! rebus rozwiązany :) Pozdrawiam :))
    http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też się w to bawię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bawię się!!

    Zuzia :3

    http://lakieromaniaczka-zuza.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna ta zabawa ;p
    Gratuluję kreatywności ;d
    Maila już wysyłam

    Pozdrawiam:
    jagoodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...