wtorek, 3 września 2013

SZKOŁA !!! Mój pierwszy raz

To mój pierwszy raz...nasze dziecko poszło do szkoły ...do pierwszej klasy !
Ja się bałam wczoraj bardziej niż Szymko..on odważnie kroczył, ciekawy świata sczęśliwy ...
Mamo ! Nie mogę się doczekać kiedy będę się uczył o kosmosie
wiem ,że nie ja jedna ,że wiele z Was dziewczyny przeżyło wczoraj te chwilę..więc dobrze wiecie co czuję..
i wczoraj byliśmy razem a dzisiaj dzisiaj mój Szymek zostaje 
Sam na placu boju :)
zrobiłam karteczkę od nas rodziców , by miał pamiatkę 
z czułym tekstem i poradą na przyszłość
kochanemu synkowi :



z kącika przyrodnika :
co się tam czai ???
to nie czajnik :)...czai się nie czajka to czai się bażant :) 
a tu widoczek na chmury , które przewalają się przez góry 
to uwielbiam ..dzisiejszy świeży widok  poranny ...
słońce przebiło się na jedną małą chwilę...
teraz ponownie w deszczowym klimacie idziemy do szkoły 
Pa miłego dnia ! bo potem czeka mnie praca...

już niedługo !!! Dziewczyny
już niedługo..
u mnie niebywałe CANDY !!!

12 komentarzy:

  1. oj wiem o czym piszesz, bo mój Mikołaj też poszedł do pierwszej klasy ... a kartka oczywiście świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny widok :) :) :) uwielbiam taką pogodę :)

    u mnie też był wczoraj pierwszy dzień w nowej roli :)
    mam nadzieję, że Szymek trafi na świetną nauczycielkę :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka super. Trzymamy się Mamy, trzymamy! :)
    Wczoraj to był lajcik, pełen uśmiech i luz, dziś po powrocie zobaczymy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka przecudna !!!!!! Oryginalna, wyjątkowa !!!!!
    Widok przepiękny, u nas dzisiaj ciemno, mokro i zimno, szaro.
    Wiem co czujesz, bo właśnie odprowadziłam moją pierwszoklasistkę, i jak teraz piszę to łzy mi się cisnął. Bo każda matka pragnie dla swego dziecka jak najlepiej i chciała aby dziecko było szczęśliwe i poradziło sobie w tym niełatwym życiu.
    buziaki i trzymajmy się dzielnie jak nasze dzieci !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty masz widok z okna!!! Bo rozumiem, że to z okna? Siadłabym tam i siedziała, siedziała...Niestety nie mieszkam w górach ani nad morzem:) Powodzenia dla Szymona. Wiktor też poszedł ale on powtarza zerówkę więc z własnymi dziećmi:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka ... za kilka lat same te nasze dzieci będą biegły na rozpoczęcie bo iść z mamą to obciach :) u mnie pogoda podobna rano ale teraz już słonecznie ) wysyłam trochę promyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Olu, karteczka śliczna , bardzo pasująca do obecnej sytuacji:)
    oj znam to uczucie i to podwójnie jak to dzieci do szkoły idą. U mnie tez w tym roku klasa pierwsza i to podwójnie , bo podstawówka i liceum:) Oczywiście jestem dobrej myśli i trzymam kciuki za nasze dzieci:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu jak ja Ci zazdroszczę tego widoku, właśnie dostałam parę fotek od mojego M, który też przemierza góry... Fajnie macie, ale na drugi rok już nie odpuszczę...:)
    Nie martw się Twoim szkolniakiem. Tak to jest z tymi naszymi dziećmi, rosną, rosną, mężnieją, a potem pozostają po nich rysunki, które ofiarowały nam przy okazji...Miłość Matczyna... One zawsze dla nas pozostaną małymi synkami i córeczkami... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu jak ja Ci zazdroszczę tego widoku, właśnie dostałam parę fotek od mojego M, który też przemierza góry... Fajnie macie, ale na drugi rok już nie odpuszczę...:)
    Nie martw się Twoim szkolniakiem. Tak to jest z tymi naszymi dziećmi, rosną, rosną, mężnieją, a potem pozostają po nich rysunki, które ofiarowały nam przy okazji...Miłość Matczyna... One zawsze dla nas pozostaną małymi synkami i córeczkami... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. To duże przeżycie , zastanawiam się tylko -kto przeżywa bardziej rodzice? dziecko?, przerabiałam już dobrych dzieścia lat [ ja przeżywałam bardziej ] śliczna karteczka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna pamiątka! Ach, jakie ma Szymek szczęście, że ma Taką Mamę!
    A poprzednie zdjęcie ze słonecznikami - cudowne. :)
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę jaki miły prezent od rodziców :) Szymon na pewno zapamięta na długo pierwszy dzień :)
    Zapraszam do odwiedzin: www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...