niedziela, 20 października 2013

Szyjątka niedoskonałe

Dla odmiany by ulżyć stosowi nazbieranych materiałów zasiadłam do maszyny :) Uszyłam coś na kształt misiaczków i serduszek. Niedoskonałe , bo takie uzewnętrznione szwy  
aczkolwiek taka forma podoba mi się
 (pomijając ,że jest łatwiejsza)
Traktuje je jako zawieszki więc wisząc pruć się nie będą co innego jeśli dorwałyby je malutkie ciekawe rączki :) W tym wypadku mogłyby być zleksza poszarpane (może też ładnie ?)
 Misiaki i serca najbardziej cieszą mnie kolorystyką i tkaniną
 te oto zainspirowały mnie do zrobienia kartek
 taki a'la komplecik
na wieczorną Tv ("przepis na życie" bardzo mnie bawi) 
leży stosik klonów do wypchania :) Jednakowoż każde inaczej ozdobię.
Mam też parę uszytych ozdób świątecznych ale boję się z nimi wychylić
bo....
za oknem cudna pogoda 
a ja tu z gwiazdkami , bałwankami ??
nie no,  nie wyskoczę..poczekam aż się zrobi klimatycznie...

jakoś mi tęskno po wczorajszym losowaniu, jakby ktoś zmazał gąbką z tablicy...

na pocieszenie
szyjątka niedoskonałe:

kolejny komplecik

czy dorabiać misiom oczy ???
Uciekam już ciesząc się niedzielą i świętować chrześniaka urodziny

 Wam również życzę 
maksymalnego wykorzystania cudnej pogody !
 Pani pliszka siwa

"Kiedy trzeba wspiąć się na górę...
nie myśl ,że jak będziesz stał i czekał , góra zrobi się mniejsza"

20 komentarzy:

  1. Super zawieszki! :) Boskie materiały do nich wykorzystałaś :) a to, że szwy są na zewnątrz dodaje im uroku :) A misiom oczka by się przydały, myślę że pasowałyby oczka w formie guziczków :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam połączenie tych kolorów. super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie sa te niedoskonale szyciaki? bo te zawieszki sa przesliczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ja bym doszyla oczy kocurom, chociaz 1 zeby zobaczyc jak wyjdzie, ale i tak sa cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ one są doskonałe w swej niedoskonałości :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie, nawet ręcznie poszyte, takie niedoskonałe mają swój urok, pozdrawiam , oczka ? mogą być bez albo delikatnie zaznaczone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I mnie Twoje zawieszki sie bardzo podobaja. Maja swoj urok , maja cos co przyciaga wzrok.Slicznie.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne szyjątka:)A może oczy krzyżyki:)Chociaż jeden:)I jak ładnie kwiatuszki do tych wzorów pasują:)Aż mi miło oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są doskonale urocze, jakie kolorki cudne, dla mnie bez oczu proszę:) Uwielbiam taka gamę kolorków:) Karteczki takie klimatyczne, mają świetny wzór kwiatowy. Może coś w te nutę grafikę do transferu wymodzę:)Buuuuziak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne!!urocze w swej oryginalności:) idealne dla dzieciaczków,kojarzą mi sie z dawnymi prostymi ozdobami,które uwielbiam do dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, cudowne, kochane wisidełka. Pozwolisz, że zrobię podobne. nie mam takich materiałów ale coś fajnego znajdę. Właśnie mam zrobić kartkę na 1 rocznicę ślubu to dołożę maskoty.

    OdpowiedzUsuń
  11. myślę, że dorabiać:)
    super materiały i bardzo staranne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Są piękne w swojej niedoskonałości, a oczka jeśli dorabiać to tez nie doskonałe :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, jakie pięne komplety! Są urocze. A oczka..., byłoby fajnie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu piękne kompleciki:) ten różowo szary zwłaszcza przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  15. ajne midsie i serduszka.Bardzo ładne tkaniny miałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jakiś błąd się wkradł . Miało być fajne misie....

      Usuń
  16. Olu moja kochana...ja tu ostatnio rzadko bywam za co przepraszam najmocniej. Piękne serducha uszyłaś, z kwiatkiem im bardzo do twarzy. I ta kolorystyka. Ach:) Ja też takie chcę:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne misiaki:) i bardzo ładne tkaniny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zawieszki prześliczne :) oczka - jeśli najdziesz pasujące gusizczki to warto :) kartki, też bardzo ładnie pasują do zestawu :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...