piątek, 6 grudnia 2013

Karteczki świąteczne odsłona 1 i napotkany Pastelowy Mikołaj

Oj Oj jesteście tam ?? Żadnej nie wywiało ? Leżąc w nocy bezsennej zastanawiałam się co nie zdążyłam schować z podwórka i co to tam tak lata ??? 
No i ,że Mikołaj do komina będzie miał trudności trafić !
I burza była ! 
no sumując 
niewyspana jestem :) !
Ale mam prąd ...
a skro mam prąd to piszę póki go mam,bo u nas wieje wciąż !
 Moje drogie narobiłam ciut karteczek
światecznych , bardzo prostych na eko bazie głównie,
cieszą się powodzeniem, więc czeka mnie kolejna weekendowa wytwórcza fala
 ...karteczki robiliśmy wszyscy !
Mój mąż od niedawna nazywany "reksio" z powodu robienia tasiemek tym razem dziergał białym pisaczkiem obszycia na kartkach ! a było ich ponad 20 ! Od przydatny małż

kartki z jutą :
kartki bez juty :)
 
Zdjecia ciut przymglone ale w wieczornym świetle to znacie to uczucie..choć klimatem nie odbiega aż tyle..uff

a teraz coś Wam jescze opowiem
spotkałam dzisiaj Mikołaja Pastelowego
"wykorzystałam go " ;)
i z jego worka ...e dziwnie to brzmi
z worka który miał przy sobie
wyjęłam takie oto CANDY



fiuu wieje , wieje a  chmury mkną na spotkanie chyba wielkiej zimy, słońce się przebija ale nie ma szans...
z Szymkiem do szkoly mam iść ponad kilometr..ojoj już czuję się nieswojo

miłego dnia Wam życzę
 z prądem !
Ola

 

7 komentarzy:

  1. rewelacyjne kartki :) a wspólne tworzenie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj u nas też wiało.... kartki są CUDOWNE!!!! naprawdę takie proste i jednocześnie piękne. Jestem nimi zachwycona:) Dobrze, że masz wsparcie w rodzinie przy tworzeniu- mój mąż też czasem dostaje jakiegoś reniferka do wypchania ale nie bardzo to lubi:) A mail od Ciebie nie doszedł... wiem, wiem jesteś teraz zalatana na pewno jak i ja.To nic, poczekam:) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. biedny ten Twoj maz..:P ahaahahah :D Szymko tez pomagal? a to dzielny chlopak :)) u Was wieje, a u nas podtapia...:X pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są śliczne , mam prąd więc mogę skomentować heh ...pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki śliczne. Niby takie proste ...a mają w sobie to " coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z prądem to herbatka na zmarzlinę:) Kartki wykoaliście tak cudne, że dech zapiera. Zazdroszczę talentu a na candy już się zapisuję bo te bombeczki,,,och:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jak już całkiem Świętecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...