sobota, 25 stycznia 2014

Guzik z pętelką

Tak brzmi hasło 1 WYZWANIA na blogu przydasiowym 
rzuconego wszelkim kreatywnym istotom !
Żeby zainspirować
 to podjęłam się wykonania karteczko-albumku z wyznaniem miłosnym (ukrytym ) Karteczkę można zapiąć przy pomocy sznureczka i guziczka.
Kiedy się zwiążą w miłosnym uścisku zamykają tajemne wyznanie;)

Te guziki po lewej prawej miały być sercem ..tylko się mi krzywo przyszyły :) no nie jest łatwo małe serce z guzików ułożyć i przyszyć ^^

Zapraszam Was moje drogie na Wyzwanie z nagrodą - technika dowolna
Spróbujcie swoich sił i puśćcie wodze fantazji !
*******************************************************************

Powiem Wam co wczoraj robiłam...
ano w końcu skrzynki jedynki (po owocach) bieliłam..i miały przeznaczenie dobrze w mej głowie obmyślone..miały stać na ziemi w rogu przedpokoju
 Aż tu nagle!!!!! Strzelił mi pomysł  !
 Z efektem tak mnie zadowalającym ,że z podniecenia spać nie mogłam. Jutro Wam zdradzę co to....
!?

miłego weekendu 
Ola vel Jedynka

8 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa tego nocnego pomysłu,a serduszka wyszły super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne serducho! Bardzo klimatyczne :-)
    Tych skrzynek nie mogę się doczekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. prace z guziczkami bardzo mi się podobają, pozdrawia cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie podejmę wyzwanie:)
    Kartki jak zawsze bajeczne:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te karteczko-albumy,też czekam na skrzynki,bo u mnie też takie czekają na "obróbkę",może u Ciebie natchnienia złapię?,jeśli można oczywiście,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te serducha! dużo pracy widać.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...