poniedziałek, 10 lutego 2014

Miłośc w barwach Eko

Weekend minął wiosennie...chyba nikt z nas nie dopuszcza już myśli ,by pojawił się śnieg...
Każdy pragnie butki lżejsze założyć , sweterek i na rowerek :)

 Ja Wam zdradzę ,że Krzyś mój robi podest ...w zasadzie prawie już zrobił...jeszcze tylko drabinka i półki na książki. Nie omieszkam się pochwalić , bo to obiecałam kiedy ujawniłam pokój Szymka...
TO przywróciło mi werwę życiową ...choć pracy mam huk to jak sobie człowiek dołoży jeszcze więcej to mu lepiej  cha cha cha ! Nie ma czasu się zamartwiać
 Ale co kobiecie poprawia nastój ? ! no co ? ?
Zakupy ! !!!!!!!! !
Czekam  na tapety ..dziewczyny ! Jaką ja kupiłam tapetę ! ...! 
Oczy bolą z radości a jak będzie w realu ?

znalazłam je 22 zł taniej niż w markecie ...na stronie "Świat kolorów " Stamtąd pochodzą zdjęcia.
Nie jestem miłośnikiem tapet ...ale widziałam je w realu ! Są cudowne...a wybór na tej stronie jest nieprawdopodobny ! Każda z Was znajdzie coś dla siebie...
czyli jakby zachęcam do wiosennych przemian ? ;)

 ***********************************************************8
Drewniane deski nastrajają wiejsko i sielsko
a na przydasiowym blogu ZPT rzuciło 


przygotowałam do inspiracji karteczkę z ulubionych eko tematów :
i kawałek drzewa znalezionego w Krzyśkowym garażu ..
dla tych co im serce pękło z miłości...a wiem ...,ze tak bywa 
Chciałam zachęcić Was do Wyzwania przydasiowego..
każdą formą !
Bo wiem ,że tworzycie cudeńka , nie tylko z papieru !
 Wasze szydełka, niteczki, ołówek, koralik ...wszystkim można wyrazić miłość a w prostocie jest najpiękniejsza !

ZAPRASZAM
życzę milego dnia
i dziękuję ślicznie za liczne odwiedziny
Ola


33 komentarze:

  1. Piękna kartka i tapeta tez cudna,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech... Olu, zaglądanie do Ciebie zawsze grozi tym, że sobie nowej roboty dołożę :)
    Straszliwie mi się ta tapeta podoba już dawno, ale w realu nie widziałam... skoro mówisz, że taka ładna, to może wygospodaruję kawałek ściany... aż mnie korci.
    To pęknięte drewienko jest super i rzeczywiście w Twojej aranżacji kojarzy się ze złamanym serduszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowności w interesującym temacie wyzwania!!a tapeta...uderza w samo sedno:)już zmykam oglądać...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta tapeta cudnaaaaaaa! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba w końcu przekonam się do tapet:) Cudna, wspaniała, będzie pięknie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialam i ja taka tapete w realu - jedna znajoma ma ja na jednej scianie w salonie. Bomba mowie Ci , jest fantastyczna- Idealnie nasladuje deski. Zreszta ja tez sie dalam wkrecic , bo na poczatku zapytalam ja ,, a skad ty zes wytrzasnela takie zajefajne deseczki '' A ona mi na to , ze to tapeta. Tak ze gratuluje zakupu. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam, widziałam i inne też...piękne i godne polecenia...i w moich kolorach kuchennych...
    Olu czy Ty czasami nie nadajesz na moich falach:):):)
    Już się cieszę z nowego wyzwania:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta tapeta ,z niecierpliwością czekam aż zobaczę ją u Ciebie na żywo :-) , a póki co zapraszam jutro na kawę

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, tapeta cudowna!!!!!! na pewno zrobisz z niej swietny uzytek :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olenko, tapety są cudne! Zaraz tam zaglądam. :))
    A u Ciebie znów pracowicie. Jestem zachwycona tymi sercami na wyzwanie - są obłędne!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Tapeta będzie bombowa! Bardzo mi się podba. Kartka ekologiczna jest bardzo ładna. Twoją świąteczną zostawiłam na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna tapeta a ekologiczna karteczka urzekająca.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...