niedziela, 14 grudnia 2014

Mamy pompę !

Radość mamy wielką , bo mamy pompę insulinową. Jakże dużym ułatwieniem jest pompa..Nasz Szymek jest na pilota :) Jeśli zapragnie już jeść przeliczę mu kalorie posiłku i pilotem podaję insulinę. Tak to działa. Już nie "gonimy"go z penem do ukłuć. Ulga wielka ..choć żal mi czasem patrzeć jak biega z urządzonkiem przy pasie ...biega, śpi , 24 na dobę... . Ale technika przyszłości na pewno jeszcze bardziej zminiaturyzuje sprzęt niezbędny do funkcjonowania...wierzę w to.
Powiem Wam ,że w szpitalu byliśmy akurat na Mikołaja
było nam przykro ,że akurat na Mikołaja jedziemy do szpitala...a tu się okazało ,że Mikołajów to było kilku ! Zaglądali do szpitala z Fundacji Europejskiej Kliniki Cukrzycy, posłały też prezenty dzieci z przedszkola w Tychach ! I z Fundacji Orange prezenty , z RMF z audiobookiem i występem...no w szoku byłam. Po prostu to faktycznie działa ...pamiętają o tych nieboraczkach ...o tym wielkim 8-piętrowym szpitalu wypełnionym malutkimi nieszczęściami ...Bardzo dziękujemy !


Szymek z pięknym prezentem od Fundacji EKC




*****************************************************************

Czas miedzy szpitalem a codziennością wypełnia rękodzieło...ja bez tego nie umiem żyć ...to moja pompa insulinowa. Dawkuję sobie ręcznymi robótkami hormon szczęścia a jeśli jeszcze innym się podoba no to sięgam zenitu rozkosznie ładując baterie na dalsze działanie w temacie.

ostatnio poczyniłam skrzyneczkę męską na 40 urodziny 
oczywiście nie bez przyjemności 


 plus męskie karteczki
dla odmiany wszech panującej atmosfery świątecznej :)
Kot wyczekuje zimy..i ja też PRAGNĘ śnieguuuu ! wielkiego śniegu ..takiego by nie można było wyjść z domu ...zasypać się !
Ale kiedy kot nie wyczekuje zimy to pomaga mi w kompozycjach twórczych zajmując szacowne miejsce i kontrolując spod powieki oka w pozycji wykrętnej ..

















I tym sposobem pod nadzorem powstają karteczki w ilościach hurtowych ;)
i powiem Wam coś ..
Ja sobie obiecałam ,że karteczki w tym roku będę powielać np opracuję sobie 10 wzorów i będę je robić wg. wzoru...Agnieszkę słyszę w tle(yhmm tak ,tak ) i ...ani jednej nie powieliłam ! NO nie umiem ! ! Każda inna ...
a potem znowu mówię: Nie no!  Tym razem zrobię takie same ..
i znowu zrobię każdą inną ...Ten typ tak ma
(Zdjęcia zrobione tel komórkowym..bleee)








A na koniec dzieło mojego Krzyśka
wykonał dla nas
choinkę przed sklep
ja się w niej zakochałam
by się nie przewracała to w plastykowej donicy wylany jest beton z dziurą i do niego wkładamy choinkę i wyjmujemy, by schować na noc do sklepu..donica stoi przed sklepem..
czy myślicie ,że ktoś połakomił by się na ciężką donice wypełnioną betonem ? Sama jestem ciekawa...
Nasz stojak z wyrobami, kiedy pada deszczyk wygląda nieco mniej apetycznie ale przez to ,że mamy drzwi za rogiem i mało nas widać musimy w jakiś sposób pokazać ,że jesteśmy w środku i spełniamy życzenia ! :)

********************************************

Pozdrawiam ciepło wszelkie dobre dusze zaglądające do nas w realu i w wirtualu.


********************
aa jeszcze Wam powiem , że podobno wywołałam wiosnę ?!
 Buziaki ...ORKAN ALEKSANDRA :)



14 komentarzy:

  1. Oleńko, Gwiazdko Promienna! Tak się cieszę, że Szymuś juz na pilota! Chociaż... mam nadzieję, że za pare lat pompa bedzie niepotrzebna.
    Karteczki cudne, tak jak i choinka przed sklepem, a skrzyneczką jestem zachwycona. Kiedy Ty masz na to czas, dziewczyno?!
    Ucałowania najserdeczniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Olenko:) tak się cieszę, że u Was jakoś się dzieje...dajecie radę i idziecie do przodu...widzę, że Szymek rozanielony:) fajnie:) a Twoje kartki jak zawsze cudne...choinką ja też mam taką, stoi w pracowni i czeka na klienta, bo jeszcze się nie pochwaliłam (Jesteś pierwsza:)) ruszyła moja Różana Pracownia :) działam teraz pełną parą i nie mam nawet kiedy przysiąść, by Wam to wszystko opisać, ale...kiedy już skończy się to swiateczne szaleństwo:) na pewno Wam zdam całą relację:)
    BUZIAKI d l a Was i niech Wam się wiedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się że wszystko się w miarę u Was układa ...
    mój syn z kolei (choć to sytuacja bez porównania)nosi przez 24 godz na dobę 7 dni w tyg aparaty słuchowe ...
    karteczki cudne ,skrzyneczka też :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne jednak tym razem najbardziej cieszy pompa dla synka! Super, że tak szybko się udało!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałoby sie Olu powiedzieć na te wszytskie Twoje cuda ach ech i och!!! Cudowne inspiracje kartkowe , piękna skrzynka i choinka Krzycha zniewalająca! Ale najważniejsze , że macie w końcu TĄ pompę teraz to już będzie tylko lepiej. Trzymam za Was , za Szymka kciuki i przesyłam MOC dobrej energii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywne wiadomości super! :-)
    Młody na pilota, kartek zatrzęsienie - a jedna ładniejsza od drugiej...
    U mnie chyba ta sama opcja jest aktywna - za nic nie mogę zrobić dwóch takich samych wykonów... Rzeczywiście taki model, hehehe!
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie się cieszę, że technika już Wam ułatwia życie :)
    Twoja skrzynka jak zwykle powala, karteczek nawet nie komentuję, bo jedna ładniejsza od drugiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. To wspaniałe,że waszemu synkowi trochę ulży ta pompa w chorobie,a i Tobie będzie łatwiej,kartki są przecudne,a choinka rewelacyjna,życzę wesołych,spokojnych,ciepłych rodzinnie świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. GRATULUJE Z CALEGO SERCA:)! teraz na pewno jest lzej:), pozdrawiam cieplo zyczac wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...