wtorek, 14 lutego 2012


Witam, 
tak się składa ,ze mamy dzisiaj Walentynki.
Dla mnie święto mojej miłości...
Jestem szczęśliwą mężątką , która właśnie spełnia swoje marzenia ...nawet te skrywane od dzieciństwa.
Mała twórczość...od niedawna zagościła w moje progi ... Jestem samowystarczalna...kogoś kocham , kogoś lubię i coś dla niego robię :) Czekałam na to bardzo dłuuuugo !
Odkąd mieszkam we "frankowym zakątku " ( od roku) to spełniam co obiecałam.
A obiecałam sobie i innym ,ze wyjadę w góry, zbuduję mały dom i będę robić różne rękodzieła.
...spełnia się ....
aż sama w to nie wierzę :)

na dobry początek mojego bloga piękny wiersz  Pawlikowskiej , ot tak z okazji miłości :)


Kto chce, bym go kochała, nie może być nigdy ponury
i musi potrafić mnie unieść na ręku wysoko do góry.
Kto chce, bym go kochała, musi umieć siedzieć na ławce
i przyglądać się bacznie robakom i każdej najmniejszej trawce.

I musi też umieć ziewac, kiedy pogrzeb przechodzi ulicą,
gdy na procesjach tłumy pobożne idą i krzyczą.
Lecz musi być za to wzruszony, gdy na przykład kukułka
kuka lub gdy dzięcioł kuje zawzięcie w srebrzystą powlokę buka.

Musi umieć pieska pogłaskać i mnie musi umieć pieścić,
i śmiać się, i na dnie siebie żyć słodkim snem bez treści,
i nie wiedzieć nic, jak ja nic nie wiem, i milczeć w rozkosznej ciemności,
i być daleki od dobra i równie daleki od złości.


Tak oto rozpoczynam przygodę w sieci... dla mnie , przyjaciół i tych   których może jeszcze poznam 




ballada o różu....

1 komentarz:

  1. Witaj kochana,ciesze się ze spełniłaś marzenia i ze robisz to co lubisz,piękny wiersz.Calusy

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...