czwartek, 10 maja 2012

miewam gości pięknych i dostojnych...

Miewam gości pięknych i dostojnych...ale niekoniecznie grzecznych. Od wczesnej wiosny przychodzą dwie łanie i jelonek . Uwielbiam je obserwować ale nie w moim ogródku ! Nie mam płotu więc jak idę sobie spać to moi goście jedzą moje perukowce ! Moje ulubione krzewy....akurat te , te którym liczę każdy urośniety centymetr...ech a ,że miłośniczką przyrody jestem to im daruję . Jednak muszę roślinki czymś osłonić. A oto moi goście:


z decoupagu przypomniały mi sie ekspresowe zamówienia dla mam moich kolegów...każdy z rozmysłem wybrał motyw i odcień i wykończenie , wszystko na zyczenie :) Chłopaki zadowolone,  mamy też ...
już niedługo Dzień Mamy ... hmm 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...