sobota, 5 maja 2012

po deszczu zawsze jest słońce

Popadało wczoraj tak dużo , że własnych roślin nie poznaję ! pełnia prawie lata :) Czas opadów spędziłam na  zrobieniu lustra w sypialni ,  dwóch notesów i wejściu smoka na strych ! Hurra poznosiłam sobie kolejne prace ... ;) znalazłam naszą starą tablicę kupioną na starociach . Dzisiaj ją odnowię i będzie stała w ogrodzie a na niej bedziemy zapisywali nasze wyniki podczas ogrodowych zabaw.Meble ogrodowe gotowe w 90% jeszce Krzyś dzisiaj dokończy , skręci i juz mebelki zielone ozdobią nasz taras...
Dzisiaj pewna para bierze ślub...i taką oto skrzynkę na pamiątki ślubne dostaną :

 Skrzyneczkę zrobiłam na prośbę Ani , mam nadzieję , że przypadnie do gustu nowożeńcom.
Piekna data ślubna ...taka majowa....kwiatowa i romantyczna...ech

Porobię dzisiaj po południu zdjęcia lustra mego w sypialni, mebelków i odnowionej tablicy.
a potem się pochwalę :)
no 7:54 czas już rozpocząć ten cudny słoneczny dzień,  góry tak już cudnie parują wczorajszą kąpielą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...