sobota, 23 czerwca 2012

4 x Tata

Dzisiaj Dzień Taty ! Ja znam 4 tatusiów , którym mogłabym być wdzięczna za to ,że są.
Mój Tata Zbyszek...nie ma go już od 20 lat na tym świecie ale wciąż w moim sercu mieszka, jestem jego częścią a on moją.Był moim Tatą i kochał mnie nad życie. Dziękuję Ci Tato
Mój Tata Ladik ...mąż mojej mamy a dla mnie kochany Tata , przyjaciel i bratnia dusza już od dawna jest moją częścią , moją ostoją i zawsze mogę na niego liczyć jest...moim Tatą...
Mój  Tata Mieciu...mój kochany teściu. Dobrej duszy człowiek, wiele mu zawdzięczam i kocham go bardzo.
Mój Krzysiek. Jest Tatą jakiego mogłoby sobie zażyczyć każde dziecko ! Najlepszym na świecie ! Od pierwszych dni kiedy to pół na pół ze mną kąpał , przebierał, nosił, woził, usypiał budził, bawił, karmił i był ...zawsze był i jest kiedy tylko Szymon go potrzebuje. Debeściak !
dziękuję Ci Krzysiu -Tato

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...