czwartek, 6 września 2012

Choć szaro i deszczowo...

mam uczucie ,że jest kolorowo.Nie powiem ,że nie miałam rozmyślań na temat przemijających lat, bo miałam ! Ale właśnie puenta jest taka ,że mam się kolorowo...niczym zbiór moich kolorowych kwiatków w słoikach. W moim życiu jest sporo słoiczków wypełnionych przydasiami, słodkim smakiem, westchnieniem , kochanym synem , wspaniałym mężem i szczęściem.
                                                  Nic tylko tworzyć :)
                      i własnie ot tak sobie skrzyneczka. ..może komuś się spodoba ?


7 komentarzy:

  1. Podoba się bardzo, rzecz jasna :) Taka romantyczno-wspomnieniowa :)
    PS pięknie napisany post.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Olu. Pięknie i romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba , jest do kupienia ?

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba! jest prześliczna.. i wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwjardim ,tak jest do kupienia :)
    Czekam na pieczątki wciąż ale mam nadzieję ,że we wtorek najdalej będą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że wykonana z sercem :) Dosłownie i w przenośni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzyneczka jest wspaniała!!! A słodkości przydasiowe koją duszę :) Od dwóch dni siedzę sama w domku i przekładam, ogladam, segreguję moje skrapkowe skarby i dzięki temu odpływa dyskomfort samotnego spędzania czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...