wtorek, 16 października 2012

Craft4you wyzwanie #11

Podjęłam się zrobienia kartki na wyzwanie Craft4you. TO TU ! 
Należało zastować najmniej pięć warstw w jednej dowolnej pracy. A ,że na etapie karteczek jestem no to machnęłam taką męską , zdecydowaną i warstwową karteczkę. Papiery , które zastosowałam podobają mi się oooogromnie. Są zupełnie w moim guście ! Zakupiłam je oczywiście w sklepiku Craft4you Papiery TU ale też i mój ulubiony tusz Holtza TUSZ TU
To moje drugie w życiu blogowym wyzwanie i mam nadzieję ,ze szczęśliwe, bo jakbym tak wygrała to kupiłabym sobie...te same papiery ! :)
                                                      A oto moja nadzieja :)





2 komentarze:

  1. Olu niesamowicie przepiękna kartka . Extra pomysł . Bardzo oryginalnie . Podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna :) Wygrala :)
    Moj ulubiony tusz TH to antique linen a ostatnio pumice stone :) nie mam tea die, mysle, tez bedzie taki delikatny jak te moje ulubione, pomyslec musze nad nim :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...