wtorek, 16 października 2012

odkryłam coś nowego

jakoś tak wyszło ,ze mam ostatnio wenę na kartki z baz tekturowych do albumów , takie dwukartkowe albumiki- życzenia. I bardzo mi się to spodobało. Mogę stworzyć małą historię czyiś imienin , urodzin czy innego wyjątkowego dnia...im więcej odkrywam tym bardziej jestem pod wrażeniem. We wczorajszej wędrówce po necie odkryłam takie coś jak scrap digi. Ludzie !!  Czy ta kraina twórczości ma jakieś dno...chyba mi życia nie starczy...bom ciekawa wszystkiego ! :)
                                  tę karteczkę albumik zrobiłam na urodziny 29 dla Kasi


W moim pokoju jak już wiecie grasuje mój synuś ale też i kot 
wyleguje się, zabawia i wtrąca się w moje sprawy ...



2 komentarze:

  1. śliczna ta karteczka-album.
    A kociak przeeesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna i pomysl rowniez.
    Kotek super, jak sie przyglada co tam robisz :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...