czwartek, 18 kwietnia 2013

NOTES czarno-miedziany

Ja wspomniałam wczoraj wykonałam komplecik rockowy. Dzisiaj mowa o notesie. Z zeszytu porządnego uczyniłam coś co wszelako dla nastolatki służyć może. Teksty piosenek, zdjęcia wklejane ze "Świata młodych" ( hi hi hi tego już nie ma...pamięta kto ? ) a może pamiętnik na myśli te czarne i te odkrywcze ! 

Po wczorajszych szaleństwach w ogrodzie nie wiem jak się nazywam ...babcia Ola chodzi zgięta w pół a palce od kamieni  tak bolą że ledwo w klawiaturę stukam...jednakowoż się nie poddaję i dzisiaj idę się dalej wiosennie wyżywać ! 
Uwielbiam ogrodowe zmęczenie ...zamęczenie ? :)

Pozdrawiam ciepło !
Dziękuje za komentarze , że zaglądacie , że wciąż przy mnie trwacie !
 Już za 14 postów będzie 200- setny..może jakieś candy ? A mam też wierne komentatorki ...i dla nich coś...
Miłego dnia !

9 komentarzy:

  1. Cudownie! Teraz przy notesie pudełko nabrało też dodatkowego pazura! Rewelacyjny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie powiem pasuje jak ulał. rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! czaderski:) Rzeczywiście obrót o 180 stopni w porównaniu z poprzednimi pracami:) Bardzo pasuje mi do mnie kiedy miałam te naście lat i chodziłam w glanach z gitarą:) I do takiej osóbki właśnie mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super komplecik :)jak to nazwala Zielona"z pazurem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana macałam go i pudełko również i od razu mi przyszłaś na myśl, pięknie wyglądał komplecik razem, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie kolory :)
    Wyszedł piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny komplet, jestem zachwycona !!! Po raz pierwszy widze takie zestawienia kolorystyczne, wciaz otoczona pastelami i bielą zapragnęłam widzieć coś z pazurem....no i mam :) Wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komplet ! mega rockowy !
    ewa

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...