środa, 28 sierpnia 2013

eksperymentuję sobie

W ostatnim poście zamieściłam zdjęcie moich jeżówek a w tle widać perukowiec powstało oto zdjęcie z paletą kolorów , która nie dawała mi spokoju..taki bordo jakby , fiolet, ciepła zółć i pomarańcz ...niecodzienne połączenie.
Spróbowałam sama utworzyć paletę , na podstawie której wykonałam szybko karteczkę..
hmm ...



kaprysik taki ...dla odmiany 
bo ja już od monotonnej pracy , którą teraz wykonuję a mam jej nadmiar
 (nie zdradzę co ale już wkrótce ;) ) 
zawroty głowy mam. Blee a tego nie znoszę. 
Zniosę każdy ból fizyczny  ale nie zawroty ...
Pozdrawiam BARDZO KOLOROWO !
miłego dnia !



 

7 komentarzy:

  1. też nie znosze zawrotów głowy, nie da się nad tym zapanować...
    praca whith love super ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, w cudnie jesiennych kolorach:) Dużo zdrówka bez zawrotów i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. BardzO podoba mi się kompozycja tej kartki:) Zdradzisz jak zrobiłaś paletę...?Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie i kolorowo. fajna kompozycja kolorków. lubie takie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty zdolniach:) Jaka fajna inspiracja zdjęciem. Bardzo ładnie Ci to wyszło:)A zawrotów też nie lubię. ZWOLNIJ!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja zaczerpnięta z natury! Bardzo fajnie to zrobilaś. :))
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba ta paleta kolorystyczna i kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...