wtorek, 6 sierpnia 2013

Torebka i inne zdobycze

Miałam się dzisiaj pochwalić torebką więc się chwalę :) 
tuż przed wyjazdem Ewa zdążyła uszyć dla mnie torebkę, z którą chodziłam dumnie we wszystkich tych miejscach , które Wam pokazywałam. I torebka przyciągała uwagę osób z którymi się spotykałam ...była macana , oglądana i podziwiana !
Zobaczcie same czyż talent Ewy nie jest ogromny ?! Z dobrym gustem i smakiem uszyła takie cudo!

zapinana na zamek a w środku pięknie , estetycznie i funkcjonalnie wykończona !
Polecam koniecznie zaglądnijcie do Ewy TU

Jeszcze ciut sie pochwale moimi oststnimi zdobyczami...
wszyscy szaleją za emalią ,więc i ja poddałam się temu szaleńswu pod wpływem tego co naogladałam się na Waszych blogach poszłam z "grubej rury" i nie tam żeby kubeczek..od razu kupiłam sobie garnki ! 2 duże , 2 średnie i jeden mniejszy
oto przedstawiciele:
 a na koniec cacuszko na cebulę...puszka w swojej emaliowatości i kształcie powalająca. Niestety trudno było mi uchwycić kolor , bo stoi na parapecie kuchennym pod słońce ..

o tu ciut widać krem i błękitne wykończenie...ech jest prawdziwą ozdobą parapetu do tego użytkową 
bo mieszkają w niej cebule :)

mam sporo pracy...więc muszę znikać
miłego dnia dla wszystkich odwiedzających
ślicznie dziękuję za komentarze  :)



10 komentarzy:

  1. Torba świetna:)A emalia te niczego sobie:)Jak to mówią emaliove:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba faktycznie bardzo oryginalna :)
    Znalazłam Cię przez przypadek i zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. emalia jest rewelacyjna i pojemnik na ceublę świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna torba... i solidna zapewne skoro przetrwała Twoje wojaże bez szwanku :) a gary...achhh....

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba duża, więc już mi się podoba, a garnki? Najbardziej pożądany w moim domu to kubek(kwartka), bo spaliłam w moim mleko:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam Ci rację Ewa w szyciu toreb jest mistrzynią [ mam takie cudo ], a garnuszki nietuzinkowe pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Super garnki Olu!!!! . A torebka no cóż ...marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna torebka, taka romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka faktycznie przepiekna :)) gratuluje udanych zakupow;garnuszki i pojemnik cebulowy sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...