niedziela, 9 marca 2014

Wyniki Candy "Anioły Przyjaźni"

Moje drogie...właśnie wróciłam z Opola do domku...i co ? 
Walizki leżą a ja szybko za Candy się wzięłam. Przepisałam na karteczkę wszystkie chętne ...pocięłam Was na kawałeczki :)

z powagą przy świecach  "piegowatą maszynę losującą" zatrudniłam
Oto kogo wylosował swoimi( niezbyt czystymi) rączkami ! ? !
 tada !!!!!
Anioła otrzyma BOEI 

 a dwie niespodzianki to :


Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom i proszę o kontakt :)
frankowyzakatek@w.pl

Chciałabym Was wszystkie obdarować..jest to niemożliwe dla mnie
 ale posyłam Wam dobra myśl, sympatię moją i śliczne podziękowania za udział w Candy !
 

idę się rozpakować i  dziecko do kąpieli wysłać ...

Miłego wieczorku 
Ola


18 komentarzy:

  1. Szczęściary, gratuluję :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za przemiłą zabawę, zapraszam Cię do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziekuję za zabawe !

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczynom gratulacje :) maszynie losującej brawa za urok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyń i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow !!!!!
    to moje drugie wygrane candy :)))
    jakże się ogromnie cieszę :))))
    bardzo ,bardzo dzękuję ...adres zaraz napiszę :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to możliwe że znów nie wygrałam...Nie mniej jednak dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow... czy dobrze widzę? Dziękuję Maszynie Piegowatej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się cieszę!!!!!! Cudowna wiadomość na koniec dnia :) Uściskaj ode mnie "Maszynę Losującą" :)
    A anioły uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Boei :) To idąc za ciosem wpadaj jeszcze na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje zwyciężczyniom a Tobie dziękuję za zabawę:)
    Miłego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie udało się tym razem, ale dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla zwyciężczyń! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczynią bardzo żałując, że to nie ja.
    Gospodyni bloga podziękowania za zorganizowanie candy.
    Serdecznie pozdrawiam. Biernasia

    http://biernasia4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Olu za zabawę i gratuluję dziewczynom:) Buziak

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...