środa, 5 marca 2014

Wszystko co fajne szybko sie kończy

W  minioną sobotę zorganizowałam spotkanie..takie małe craftowe spotkanie. Pierwszy raz przy obfitym w ciasta stole ( bo każda coś od siebie przyniosła) rozgadałyśmy się na powszechnie znaną tematykę ..w powietrzu krzyżowała się florystyka z szyciem , ceramika ze scrapowaniem a decoupage przebijał się miedzy nimi....burza mózgów, wymiana  doświadczeń..
w stanie tym pięknym mogłybyśmy trwać wiecznie..........niestety zjawił się czas , śmiertelnie ciosem przerwał błogą sielankę...
Poetycko nieco opisałam ;),że czas tak szybko minął ,że każda czuje jakiś totalny niedosyt !
Winko , które przyniosła Agnieszka nawet nie zdążyłyśmy otworzyć ! A dopiero co niektóre się poznałyśmy. Np. Wykona Ania projektuje dla Przydasiowa ale na oczy babki wcześniej nie widziałam ! Agnieszka z "Pod moim niebem" Iwonkę znała zza lady  w kwiaciarni ( Pani kwiaciarka :)) A Kalinka to w ogóle nie znała nikogo prócz mnie . I jakoś wszystkie okazało się z jednej beczki ..tej Craftowej pozytywnie zakręconej jesteśmy.


Posiedziały , karteczki porobiły i rozpierzchły się do swoich domków...pozostała mi refleksja:
 na przyszłość od świtu takie spotkanie świętować będziemy...!
Ale też rozmyślałam o tym jaki świat jest bogaty i piękny.W każdym z nas istnieje piękno....niepowtarzalne . A ludzie z pasją w natłoku zdarzeń codziennych  promienieją, błyszczą nieznanym wielu ludziom blaskiem...

To jest cała tajemnica bycia sobą z pasjami i zwykłymi problemami !
 Dziewczyny ...spotykajcie się poszukajcie w okolicy pozytywnie zakręconych oddajcie się słodkiemu trajkotaniu 
Przy okazji zapytam...zagląda tu do mnie ktoś z okolic Bielska ??? Wpisz się w komentarz...może poszerzymy grono spotkań ?
(Wykon Ania 100 km  pruła na spotkanie !) 

a tu parę migawek ze spotkania
w spotkaniu udział wzięły :
KALINKOWO
IWJARDIM
FRANKOWY ZAKĄTEK


Pod wielkim wrażeniem wciąż będąc pozdrawiam Was ..rozpierzchłe już po swoich domach. 
zatrzymuje tę chwile na długo w pamięci ! I do następnego !

********************************

chciałam tu ślicznie podziękować naszym mężom...!



20 komentarzy:

  1. no to się działo:) fajna sprawa takie spotkanie ... szkoda, że nie ma Was bliżej...mam trochę dalej niż
    100 km:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo szkoda...również żałuję,że tak daleko ..ale nie jest powiedziane ,że to niemożliwe ! :)

      Usuń
  2. Ja Olu też ciągle mam w głowie to spotkanie i nadal nim żyję. Tyle się dowiedziałam , tyle ciekawych babek , tyle nowych doświadczeń , pomysłów. Oczywiście na następne spotkanie się również piszę! A naszym mężom , tak trzeba podziękować , bo sprytnie czmychnęli z domu razem z dzieciakami i dzięki temu cała chata była dla nas:) A cista pyyyyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, panowie też do dzisiaj wspominają....;) żal ,że tak mało wiesz...nienasycona jestem totalnie

      Usuń
  3. Oj poetycko, poetycko ;-) Niedosyt jest duuuuuuuuuży! Rzeczywiście następnym razem trzeba zacząć z samego rana :-))) Jeszcze raz dzięki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od świtu ! 8 rano na posterunku, jajecznica i do dzieła :)

      Usuń
  4. och jak Wam zazdrosczę :) Odemnie to 200km :/ ale z Wrocławia do Łodzi na spotkania takie jeździłam i warto było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no więc następnym razem nie do Łodzi tylko do Bielska pojedziesz :) Mam nadzieję :)Pozdrawiam

      Usuń
  5. takie spotkania się super :) ja z Bielska nie ale w sumie z Wadowic nie mam daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj szkoda ze nie wiedziałam o spotkaniu bo byłam w Bielsku w czwartek a mogłąm byc do soboty:( no cóż pozostaje mi nauka i radość z Waszej mądrości i radosci. pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie ...i nic nie dałaś nać ..szkoda

      Usuń
  7. Oluś,jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za to spotkanie,było strasznie fajnie:))No a jak widzę tą moją karteczkę,to jestem z siebie taka dumna.....;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie było , pozdrawiam wszystkie nowo poznane dziewczyny i do następnego razu :-).
    Iw.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj do mnie to daleko też południe , ale podkarpacie, super są takie spotkania

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie jest na takich zlotach. Rok temu był u mnie. Przez 3 dni gościłam 6 wspaniałych dziewczyn. Było cudownie.
    Atmosfera takich zlotów jest niepowtarzalna.
    Pozdrawiam serdecznie. Biernasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie spotkania są na wagę złota! Szkoda,że troszkę daleko mam. Ściskam was wszystkie mocno

    OdpowiedzUsuń
  12. super sprawa takie spotkanie :)

    zapraszam do siebie na candy

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja, ja jestem z okolic Bielska! :)) I chętnie bym spotkała osobiście takie kreatywne babeczki!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...