środa, 2 maja 2012

Majówka majowa...

Pogoda sprzyja nam i naszym roślinkom w ogrodzie ! Wszystko już wybujałe wręcz. Codziennie , przybywa liści, kwiatów i latających brzeczących wariatów. :) Krzyś ma wolne więc wzięliśmy się za roboty podwórkowe. Własnie szlifuję stare mebelki drewniane tarasowe, mam w planie pomalować je na zielono. Tylko jak byłam w sklepie oglądać bejce i inne tym podobne to żaden odcień mi się nie podobał. Dzisiaj jadę do innego sklepu może mnie co natchnie :)

 Pochwalę się moją cytrynką , wyszła spontanicznie i ma już swojego nowego wlaściciela.

Majowe oznaki a między nimi najpiękniejszy kwiat co właśnie skończył 5 lat !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...