piątek, 21 września 2012

goście , goście

znowu zawitają w nasze progi.Niespodziewanie na Krzyśka urodziny przyjedzie rodzinka, jego siostra i jego rodzice ! Hurra stęskniłam się za nimi. A Krzyś o niczym nie wie...nie wie nawet ,że mamy jutro plan na Babią górę wejść ...ogromnie się ciesze bo Babia...to moje  sanktuarium natchnień , mój pępek świata na ,którym łapię życie w płuca i objęcia. Będę się jutro tarzać w rozkosznej ciszy i będzie mnie targał wiatr...i wtedy myślę zejdę z gór natchniona i do dzieł zaległych się wezmę :) Na dzisiaj jednak zaplanowałam odgruzowanie chatki naszej i przyjęcie gości ! Miałam w planie zrobić Krzysiowi album ze zdjęciami jego hodowli bonsai ...ale co się odwlecze to piękniejsze będzie !

Znalazłam skrzynkę , którą podarowałam Sylwii na jej sylwestrowe urodziny ...prawie rok temu :) Czas leci...
Jutro, pojutrze relacja z wypadu. 

miłego weekendu

zuzAnioły czekam na jakieś dzieło z kotkami ciekawam bardzo ! 

1 komentarz:

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...