wtorek, 4 września 2012

Nowe oprawa książki

Dostałam niedawno ciekawe zadanie. Pewna Sylwia z Ełku wymyśliła, by podarować komuś książkę z przepisami w nowej ręcznie zrobionej oprawie...co za wspaniały pomysł a dla mnie nowość ! Z przyjemnością rzuciłam się do dzieła. W zasadzie uszyłam tę okładkę i nałożyłam w końcowym etapie pracy po prostu nałożoną przykleiłam, by w trakcie używania nie "schodziła" Pierwsza wewnętrzna strona z kieszonką i ostatnia z miejscem na wsunięcie luźnych karteczek.
Z radością mogłam wykorzystać moje nowo nabyte pieczątki  własnie o tematyce warzywnej :)
Myślę ,że w takiej oprawie będzie się podobać :)
 ...a tu już koniec wakacji ...Szymko z nadzieją ,ze kogoś już przerósł maszerował do przedszkola na swoim już chyba przymałym rowerku :) Stęskniony przyczepił się z miłością do nogi Pani i tak tkwił. Jak serce me się cieszy ,że moje dziecko jest kochane i kogoś kocha. Jest bezpieczne. W domu panowała dziwna cisza...Mogłam nadrobić służbowe sprawy.



KSIĄŻKA PRZED 

1 komentarz:

  1. Genialny pomysł!!! Mam taką biblię Kucharska po mojej babci i straszy szarą okładką. Jak tylko wrócę do Polski zrobię jej nową :) Mam nadzieję, że wyjdzie równie pięknie jak Twoja.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...