piątek, 11 stycznia 2013

Praca w moim stylu

Tak sobie pomyślałam robiąc szybkie zamówienie na karteczkę dla pewnego Krzyśka kochającego przygody, polowania i eskapady...i nie chodzi o to , że ja poluję co to to nie ...tylko namiętnie robię prace na bazie albumowej z małą historią człowieka dla którego jest przeznaczona.Z miejscem nie tylko na życzenia ale i na fotografię lub tajemny liścik ...
Wpadła mi myśl, że gdzieś tam mignęło mi wyzwanie " praca w moim stylu " wiec zgłoszę...! Ale już zgasiłam emocje , bo praca musi być na wyznaczonych papierach...tak więc sama sobie i Wam prezentuję PRACĘ W MOIM STYLU...

uwielbiam papiery Simple Stories... 




8 komentarzy:

  1. Piękna i myślę, że idealnie trafi w gust osoby nią obdarowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny styl i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna karteczka :D jak dla mnie, zwyciezca wyzwania wyzwaniowego "w moim stylu" jest...........Frankowy Zakatek :D
    gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna karteczka i na pewno w moich kolorkach:)Zielony!!!Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze zaskoczona jest połączeniami jakie stosujesz. Inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka bardzo zajefajna:):):)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...